By   29.6.2016 10:45

Nechal jsem se prevezt řidičem od Joseho do Separ. Odtud mě má ráno vyzvednout kamarád kamaráda nějaký Dennis a odvézt mě do Tucsonu, kde budu bydlet u toho kamaráda Kuby Pospíchala.
No a na dobrou noc, jako vždycky, tak jak jste už zvyklí… příběh z Tour. Dneska o tom jaké to bylo ve finále.
No jářku, velmi zajímavé to bylo. Nejprve se ráno prohrál Tom. V noci předjel o 500 m Joseho, který byl 3 dny o pár hodin před námi. A také zalehl. Prý kolem 22h to bylo. Pavel se v tu dobu snažil oba dojet. Ale byl po předchozím dni s 300 km a po ultrahorkem dnů, kdy toho měl k jídlu pramálo úplně hotový. Postupně zpomaloval, až se jen šoural. Pak začal usínat. Nejprve za jízdy do kopce, pak i z kopce a nakonec i při tlačení. Limit 238 km, který mu vypočítal Ježek těsně nesplnil. Praštil sebou vedle cesty a spal tak jak byl, jen s bivy bakem pod sebou.. Za hodinu se vzbudil zimou a přemýšlel, že to zkusí pokračovat. Jenže byl furt na prášky a hladový. Rezignace. Vytáhl spacak a spal další 4 hodiny.
Probuzení stále před východem slunce. To Jena Pavla brzo. No vstal před pátou a v 5:15 n trase. Rekord ve vstávání přišel poslední den. A s pocitem splněného ukolu , vyrazil za svými racery, s kterymi se o pozici přetahovali pěkných pár dnů. Že je dojede, s tím moc nepočítal, ale do cíle zbývalo přes 300 km a stát se může všelicos. Že by překonal čas Martina Víta z loňského roku, to po dlouhém spánku také neviděl reálně.
No ale jelo se mu dobře a cestou si dal i to krocaní prso, co mu rancer navečer pribalilz na cestu. O vyžádání ranče do posledního jídla vsak raději jindy. Bylo to furt nahoru a dolů nějakým kaňonem. Jídlo už zase docházelo, tak se snažil jet, co to dá, aby už byl v Silver city. Jaký to byl rozdíl oproti dohrání z konce jízdy. Svižně si poradil s nekonečnými výjezdy a nezalekl se ani přenáročného singltracku. Sice nadával, co to jako ma poslední den být, ale bylo mu jasné , že náročnost tratí mu tentokrát hraje do not. A také jo! Za singlem dojel Joseho. Ten byl snad ještě prekvapenejsii. S invalidním bikerem už asi moc nepočítal. A prý jestli jsem potkal Toma. Já myslím, že je před námi. Definitelly not! Musel jsi ho minout.
No ale u Donaldovych jsme zjistili, že Tom vstal ještě dříve, je pred námi 8 mil a vesele ujíždí do cíle. Koupil jsem si BigMaca a cheesburger. Když jsem před Josem viděl 5 BigMaců, uvědomil jsem si, že do cíle potřebuji spoustu energie a šel si to zopakovat.
Takto posilněni jsme vyrazili za Tomem…
Chce se mi spát je 3:45, dopisu to ráno nebo. Dopoledne… Dobrou.

Pavel

5 Comments on “Jak to bylo ve finiši

  1. máma

    Ještě že tě napadlo napsat komentář ,jinak jsem si při sledování tvého pohybu myslela že si to chceš dát repete nazpátek !!!

  2. Věra

    TAK PAVLE ZA VŠECHNY U NÁS DOMA VELIKÁNSKOU SKUTEČNOU GRATULACI. PŘIPRAVIL JSI PRO NÁS NA NĚKOLIK DNŮ PARÁDNÍ ŠOU A NAPÍNAVÝM ZÁVĚREM. DNES RÁNO JSEM SE NEMOHLA ANI ODHODLAT ODJET OD PC DO PRÁCE. NAKONEC JSEM TO VZALA PĚKNĚ RYCHLE A TVŮJ FINIŠ JSME SLEDOVALI PŘED 8. RÁNO S CELOU TŘÍDOU U OBRAZOVKY.
    MOC A MOC SE TĚŠÍM NA PODROBNÉ VYPRÁVĚNÍ. NEJVĚTŠÍ RADOST MÁM Z TOHO, ŽE SES PO TÉ DLOUHÉ ODMLCE VŮBEC PŘIHLÁSIL, ŽE ŽIJEŠ……..NO A PAK BYL SENZAČNÍ SPRINTERSKÝ ZÁVOD V POSLEDNÍCH KILOMETRECH, MÍLÍCH PO 18 DNECH JÍZDY. TO JSEM NEČEKALA, ŽE SE JEŠTĚ BUDETE PŘEDJÍŽDĚT….
    PARÁDA.

  3. Raf

    Poklona i Josemu s Tomem, ze jste se domluvili udelat takovou show.

    Letis z Phoenixu? Mohl bych Ti domluvit prespani.

  4. VITa

    Pavle, to vypada na slusnou mimotelni zkusenost! Nastesti na konci povidani se zda, ze jste se vratil a uz zase mluvite/pisete za sebe. Dejte si regeneraci a tesime se na dalsi postrehy. Jeste jednou jste fakt borec a smekam.

  5. Martin Wittig

    Po několika pádech a sražení autem je obdivuhodná vůle překonat takovou vzdálenost, natož mít ještě chuť závodit a dojet v top 10. Otázka je, kde se v člověku bere taková dávka sebezapření a sebemrskačství, jiný příměr mne nenapadá, na to ani sebelepší trénink neexistuje. Pavle, GRATULUJI ! ! !

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *